Vrijwillige ouderbijdrage

Onze school vraagt ouders/verzorgers om een vrijwillige ouderbijdrage, waarmee we extra activiteiten organiseren. Deze activiteiten zijn een belangrijke aanvulling op ons verplichte onderwijsprogramma.

Voor de ontwikkeling van onze leerlingen vinden we het belangrijk dat iedereen hier aan mee kan doen. Het niet betalen van de vrijwillige ouderbijdrage zorgt er dan ook niet voor dat leerlingen niet mee mogen doen met de activiteiten. De hoogte van de vrijwillige ouderbijdrage en de besteding ervan stellen we vast in overleg met de oudervereniging (OV).